728x90 AdSpace

SON YAZILAR
29 Aralık 2014 Pazartesi

PRENSESİN UYKUSU


Çağan Irmak sinemasının ayrı bir tadı var benim için. Ne çekse keyifle izliyorum. Mustafa Hakkında Her ŞeyBabam ve OğlumIssız Adam gibi filmleri şimdiden benim için klasik haline geldi ve her birini defalarca izledim.
Prensesin Uykusu da diğer filmlerinde olduğu gibi yalnız ve dışlanmış insan motifleri üzerine kurulmuş. Doğuştan gelen gülmeye eğilimli bir yüze sahip olan, çocuk esirgeme kurumunda yetişmiş ve okumaya meraklı bir kütüphane görevlisiyle, evlendiği adamla bir türlü uyum sağlayamamış ve kızını alıp kaçmak zorunda kalmış bir kadın arasında yaşanan elektriğe dayanan konu beni etkilemeyi başardı.
Küçük kızın uykusunu ana merkeze oturtan filmde daha önce Türk sinemasında hiç denenmeyen animasyon desteğiyle büyük bir fark oluşturmayı yine başarmış Çağan Irmak.
Her ne kadar Mustafa Hakkında Her ŞeyIssız AdamBabam ve Oğlum kadar sağlam bir altyapıya sahip olmasa da Türk sineması açısından çok farklı bir etkiyle yenilikler sunuyor sinemaseverlere.

Tuna BAŞAR
tuna başar

Jeewani is a freelance web designer and developer with a passion for interaction design.

Website: Premium Blog Templates

  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Item Reviewed: PRENSESİN UYKUSU Rating: 5 Reviewed By: Tuna BAŞAR