728x90 AdSpace

SON YAZILAR
30 Aralık 2014 Salı

NELER OKURUM


Her bulduğunu okuyan insanlardan değilim ben. Her zaman okuma konusunda fazlasıyla seçici oldum. İlk gençlik yıllarımda her kitaptan öğreneceğim bir şeyler olduğunu düşünürdüm, fakat son yıllarda bu düşüncem tamamen silindi. Bildiğim, iyi edebiyatçı olduğunu düşündüğüm yazarları öncelikle okuyorum. Sonrasında da benim için önemli olan yazarların önerdiklerini okumayı yeğliyorum. Hiç bilmediğim, edebiyatı hakkında fikir sahibi olmadığım yazarları okumaktansa beğendiğim kitapları tekrar tekrar okumak daha iyi geliyor bana. O nedenle Oğuz AtayNâzım HikmetYaşar KemalOrhan PamukBilge KarasuSalâh BirselCemal SüreyaTomris UyarOrhan VeliEnis Baturİhsan Oktay AnarOrhan KemalEdip CanseverTurgut UyarLeylâ ErbilAttilâ İlhanAyfer TunçSevim BurakTezer ÖzlüSelim İleriTahsin YücelFerit Edgüküçük İskenderSelçuk AltunCan YücelMurathan Mungan,  Hasan Ali Toptaş gibi Türk yazarlarla DostoyevskiGorkiBalzacGoetheShakespeareVictor HugoMilan KunderaÖmer HayyamStefan ZweigBorgesFranz KafkaGabriel Garcia MarquezGogolÇehovFaulknerItalo Calvino gibi yabancı yazarların kitapları sürekli elimin altındadır. 
Bunun yanında VarlıkYasakmeyvekitap-lıkSözcüklerNotosKurşun KalemSincan İstasyonuMühürŞiiri ÖzlüyorumMilliyet SanatGösteri gibi dergileri de sürekli takip ederim ve bu dergilerde birden fazla yazar tarafından üstüne basarak önerilen kitapları da edinip okumaya çalışırım.
Yayınlanmış tüm kitapları okumak mümkün olmadığına göre kısa ömrümüzü iyi kitapları okuyarak geçirmemiz gerektiğini düşündüğüm için seçici olmak benim için her şeyden önemli.

Tuna BAŞAR
tuna başar

Jeewani is a freelance web designer and developer with a passion for interaction design.

Website: Premium Blog Templates

  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Item Reviewed: NELER OKURUM Rating: 5 Reviewed By: Tuna BAŞAR