728x90 AdSpace

SON YAZILAR
19 Aralık 2014 Cuma

GECE XXXIX


5 Mayıs 2011
Perşembe

Nedenini bilmediğim bir sıkıntı var içimde. Sanki yapmam gereken çok önemli bir şey varmış da yapmamışım gibi bir his bu. Ya da önemli bir sınavda başarısız olmuşum gibi…
Ara ara niyeyse böyle bir his oluşuyor içimde. Genelde bir boşluğa düşünce, hiçbir şey yapamadığım dönemlerde oluşurdu. Oysaki son zamanlarda çok yoğun bir şekilde çalışıyorum. Hem iş hayatında, hem de edebiyatta elimden gelenin fazlasını yapıyorum. Okuyorum, yazıyorum, yeni projeler üzerinde çalışıyorum. Üstelik bunları yaparken hekimlik gibi çok yoğun bir mesleği de icra ediyorum. Peki, içimdeki bu sıkıntının sebebi nedir?
Aslında sadece sıkıntı da değil içimdeki, aynı zamanda nedensiz bir heyecan da var. İçimde bir coşkunun da meydana geldiğini hissediyorum. Yani hem sıkıntılıyım hem de heyecanlı…

Halikarnas Balıkçısı’nın Aganta Burina Burinata kitabına başladım. Bir de bugün Erden Kıral’ın yönettiği , Ferit Edgü’nün O adlı romanından uyarlanan, Hakkâri’de Bir Mevsim adlı filmi izledim. Bir yanda Bodrum bir yanda Hakkâri… Tıpkı benim şu an içinde bulunduğum durum gibi… Bir yanım sıkıntılı, bir yanım heyecanlı… Bir yanım İzmir’de bir yanım Mutki’de… Bir yanım aydınlıkta, bir yanım karanlıkta… Bir yanım Bodrum’un hatırlattığı yazda, bir yanım Hakkâri’nin hatırlattığı kara kışta… Ben zaten hep böyleydim. Hep arada kaldım. Hep zıtlıkları iç içe yaşadım. Ne tam olarak mutlu oldum şimdiye kadar ne de tam olarak mutsuz… Ne sürekli güldüm ne de sürekli ağladım. Manik-depresif ruh hali içinde sürekli ikilemler yaşayarak bu günlere geldim. Şimdi de okuduğum kitapla izlediğim film sayesinde ikileme düştüm.
Gece beni bir an önce gündüze ulaştırarak bu ikilemi yineletecektir sanırım.

5mayıs’11gecesi Mutki

Tuna BAŞAR
tuna başar

Jeewani is a freelance web designer and developer with a passion for interaction design.

Website: Premium Blog Templates

  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Item Reviewed: GECE XXXIX Rating: 5 Reviewed By: Tuna BAŞAR