728x90 AdSpace

SON YAZILAR
30 Aralık 2014 Salı

GECE LXXII


3 Eylül 2014
Çarşamba

Son zamanlarda yeterince şiir üzerine yoğunlaşamadığımın farkındayım. Eskiden her gün elime kalemi alıp şiir alıştırmaları yapardım. O alıştırmalardan bir sürü yayınlanacak şiir çıkmıştı. Fakat bir süredir bu şekilde şiire odaklanamıyorum. Sadece şiir yazamamak değil aynı zamanda şiir üzerine düşünemiyor olmaktan dolayı da mutsuz hissediyorum kendimi. Şiir Düşü’ne de yeterince eğilemediğimi görüyorum. Bir ara şiir üzerine notlar almıştım. Bunları yayınlanacak düzeye getirmiştim ama bu notları unutmuş olduğumu fark ettim bu gece. O notları da bulup daha fazla şiire ağırlık vermeliyim.
Eski alıştırmalarım üzerinden bu işe girişebilirim diye düşünüyorum. Hatta onların içinde yayınlanacak düzeyde şiirler de mevcut. Bu sayede şiir yeniden hayatımda istediğim konuma gelecektir.
Bir de Şiir Günlükleri projeme artık başlamalıyım. Bu sayede daha fazla beni tetikleyici etken oluşacaktır. Her gün şiir üzerine günlük yazma düşüncesi beni şiir okumaya ve bu sayede de şiir yazmaya daha fazla itecektir. Şiir üzerine yazılan kitaplar ve yıllıklar da bu konuda bana fazlasıyla yardımcı olacaktır. Hem şiir kitaplarını, hem şiir üzerine yazılan kitapları, hem de yıllıkları bir araya getirip kendime bir şiir kitaplığı da kurmalıyım. Sonra da şiire daha fazla zaman ayırmalıyım.

3eylül’14gecesi edirne

Tuna BAŞAR
tuna başar

Jeewani is a freelance web designer and developer with a passion for interaction design.

Website: Premium Blog Templates

  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Item Reviewed: GECE LXXII Rating: 5 Reviewed By: Tuna BAŞAR