728x90 AdSpace

SON YAZILAR
29 Aralık 2014 Pazartesi

GECE XLV


7 Temmuz 2011
Perşembe

Yoğun günlerden biri daha geride kaldı. Okumaya, yazmaya çok fazla zaman ayıramadığım günleri hiç sevmiyorum. Böyle günlerin boşa geçtiğini düşünüyorum. Bu nedenle belki de çoğu zaman yalnız yaşama isteğim ağır basıyor. Kendi zamanımı sadece kendi isteklerime göre belirleyebileceğim bir yaşamın beni çok mutlu edeceğini biliyorum. İşte o zaman daha fazla yazmaya zamanım olur, daha çok okurum, daha fazla yeni fikir düşer zihnime ve her projeme daha fazla zaman ayırırım. Ve elbette daha düzenli bir çalışma masam olur. Şimdiki gibi birçok şeyi çok kısa zaman dilimlerinde yapmaya kalkışmam böylelikle. Ama kısa vadede böyle bir yaşama kavuşmam mümkün değil. Hem iş hayatı, hem de ailem ve arkadaşlarım buna izin vermezler. Aslında etrafımda insanların olmasından çok da mutsuz değilim. Birilerinin beni sevmesi, benim yanımda olması çok güzel. Fakat edebiyat beni daha bencil olmaya ve yalnızlığa itiyor. Biliyorum ki yalnız kalmak içimdeki yazma isteğini daha da arttıracak. Biliyorum ki yalnız kalmak ruhumu terbiye edecek. Ve tabii ki yalnız kalmak büyük bir hüznü de beraberinde getirecek ve edebiyatı en fazla besleyen şey de hüzündür.

7temmuz’11gecesi mutki

Tuna BAŞAR
tuna başar

Jeewani is a freelance web designer and developer with a passion for interaction design.

Website: Premium Blog Templates

  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Item Reviewed: GECE XLV Rating: 5 Reviewed By: Tuna BAŞAR