728x90 AdSpace

SON YAZILAR
29 Aralık 2014 Pazartesi

GECE LIII


18 Haziran 2012
Pazartesi

Bazen çok yoğun okuma dönemlerinin içine girer insan. Her anını okuyarak geçirmek ister ve böyle dönemlerde elinin altında birden fazla kitap olur. Tıpkı benim şuan yaptığım gibi. Üç kitabı aynı anda okumaya çalışıyorum: Enis Batur “Tilki”, Cemal Süreya “Üstü Kalsın” ve Ayfer Tunç “Evvelotel”.
Bir yandan Enis Batur’un fotoğraf eksenli denemelerini okuyup Cemal Süreya şiirlerinden bir seçkinin içinde şiirin ritmine eşlik ediyorum, bir yandan da Ayfer Tunç’un çift katmanlı öyküleri arasında kendimi öykünün kollarına bırakıyorum.
Aslında bu durumu çok seviyorum. Sanki zihnim de bu sayede çok daha yoğun bir şekilde çalışıyormuş hissine kapılıyorum. Hatta bu üç kitabın yanına iki kitap daha ekleyip aynı anda beş farklı kitabı okumayı da tasarlıyorum. Borges’in Atlas’ını ve Leylâ Erbil’in Cüce’sini de en kısa zamanda okumaya başlayacağım.
Bu tür zamanlarda yazmaktan çok daha fazla keyif veren bir durum okumak. Çoklu okumalar diyebileceğimiz bu durum okura edebiyat denen büyüyü daha iyi bir şekilde hissettiriyor.

Tuna BAŞAR

on8haziran’12gecesi
tuna başar

Jeewani is a freelance web designer and developer with a passion for interaction design.

Website: Premium Blog Templates

  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Item Reviewed: GECE LIII Rating: 5 Reviewed By: Tuna BAŞAR