728x90 AdSpace

SON YAZILAR
30 Aralık 2014 Salı

GECE LXX


1 Eylül 2014
Pazartesi

Sıla’nın son albümü Yeni Ay’ı dinledim gece boyunca. Albümü dinledikçe şarkılar daha fazla etkilemeye başladı beni. Özellikle YabancıVaziyetlerYeter ve Doldur adlı şarkıları defalarca dinledim. İmza: Sıla ve Konuşmadığımız Şeyler Var albümlerindeki o tadı buldum bu albümde de. Sıla’yı ilk defa Kenan Doğulu ile yaptığı “…dan sonra” adlı düetle tanımıştım ama asıl, ilk defa Ferhat Göçer’den dinlediğim, Vur Kadehi Ustamşarkısının söz ve müziğinin ona ait olduğunu öğrenmemle beni etkilemeyi başarmıştı. Daha sonra bu şarkıyı Sıla’dan da dinleyince iyi bir müzik insanıyla karşı karşıya olduğumu anlamıştım. İmza: Sıla ve Konuşmadığımı Şeyler Var adlı albümleri sayesinde bu düşüncem daha da sağlamlaşmıştı ve bu iki albümü de başucu albümlerim arasına yerleştirmiştim. Hâlâ da dönüp dönüp bu albümleri dinlerim. Vaveyla albümünde istediğim müzik lezzetini bulamamış olsam da Yeni Ay beni fazlasıyla etkiledi. Bir süre bu albümle geçireceğim günlerimi. Albüm üzerine yakında Mırıldandıklarım’a bir yazı da yazmayı planlıyorum. Ama asıl yapmam gereken bir an önce Sıla’yı canlı olarak da dinlemek. Umarım bunu yakında gerçekleştirim.

1eylül’14gecesi edirne

Tuna BAŞAR 
tuna başar

Jeewani is a freelance web designer and developer with a passion for interaction design.

Website: Premium Blog Templates

  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Item Reviewed: GECE LXX Rating: 5 Reviewed By: Tuna BAŞAR