728x90 AdSpace

SON YAZILAR
29 Aralık 2014 Pazartesi

AKLIMDA KALANLAR 11


3-9 Ekim 2011

Henri de Toulouse-Lautrec’in
Folies-Bergére’de Loie Fuller için Çalışma adlı tablosu…

*

İlhan Berk’in Şairin Toprağı kitabı ve kitapta yer alan
Yazmak Denen Cehennem, Akraba Şairler, İkinci Yeni’nin İlkeleri ya da Salt Şiir,
Anlamsızlığın Anlamı başlıklı yazılar…

*

Yekta Kopan’ın
Yedi Derste Vicdan Muhasebesi kitabındaki
Şey ve Newton’un Üçüncü Yasası
adlı öyküler…

*

Zeki Demirkubuz’un İtiraf filmi…

*

Küçük İskender’in Bu Defa Çok Fena adlı kitabının yayınlanması…

*

48. Antalya Altın Portakal Film Festivali’nin başlaması.
1979-80 yıllarında sansür nedeniyle ödüllerini alamayan filmlere
gecikmeli de olsa ödüllerinin verilmesi.
Açılışta Rutkay AzizTuncel Kurtiz,
Perran Kutman ve Halit Akçatepe’ye ödül verilmesi…
Ve özellikle de Rutkay Aziz’in ayakta alkışlanan konuşması..

*

Steve Jobs’un ölümü…

*

İlhan Berk’in Kitaplar Kitabı adlı şiir kitabında yer alan
İstanbul, Dünyada En Güzel Şehirler Uyanır,
“Ne Böyle Sevdalar Gördüm Ne Böyle Ayrılıklar”, Ben Senin Krallığın Ülkene Yetiştim,
Rondo, Ben Şimdi Bir Şiirden Geçenim Çok Eski,
Ben Uyandım Bir Aşk Demekti Bu Dünyada, Ülke, Paris,
Ölü Bir Ozanın Sevgili Karısını Görmeye Gitmek
şiirleri…

*

Küçük İskender’in Eflatun Sufleler kitabı…

*

ABC Yayın Grubu tarafından yayınlanan
Klasik Müzik Koleksiyonu’ndaki
Bach CD’si…

*

Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm filminin fragmanı
ve Milliyet Sanat Dergisinde yayınlanan
Erdal BeşikçioğluSerdar Akar ve Emrah Serbes röportajı…

*

William Shakespeare’in III. Richard oyununun Sam Mendes yönetiminde
Kevin Spacey’in canlandırmasıyla
İstanbul Muhsin Ertuğrul’da sahnelenmesi.
Bu oyuna gidemeyerek içimde büyük bir ukde daha oluşması.

*

Nobel Edebiyat Ödülü’nü
İsveçli şair Tomas Tranströmer’in alması.

Nobel Edebiyat Ödülü’nü Tranströmer’in almasından sonra
Cumhuriyet Gazetesi’nde Demir Özlü imzasıyla yayınlanan
Büyük Bir Şair: Tranströmer” başlıklı yazı.

Tuna BAŞAR
tuna başar

Jeewani is a freelance web designer and developer with a passion for interaction design.

Website: Premium Blog Templates

  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Item Reviewed: AKLIMDA KALANLAR 11 Rating: 5 Reviewed By: Tuna BAŞAR