728x90 AdSpace

SON YAZILAR
30 Aralık 2014 Salı

GECE LXXVII


9 Eylül 2014
Salı

Bugün İzmir’in kurtuluşunun 92. yıldönümüydü. Uzun bir süredir İzmir’imden uzaktayım. Birkaç ayda bir 2-3 günlüğüne gidebildiğim İzmir’e yabancılaşmaya başladığımı hissediyorum. Ne İzmir’in kurtuluşunu İzmir’de kutlayabiliyorum yıllardır, ne de İzmir’in güzelliklerine tanık olabiliyorum. İzmir Enternasyonel Fuarı’na ve İzmir Kitap Fuarı’na da çok uzun zamandır katılamıyorum. Her gittiğimde şehirde ciddi değişiklikler olduğunu fark edebiliyorum sadece. Günün birinde İzmir’de yaşama hayali kurmaktan başka da bir şey gelmiyor şuan elimden.
Yakın zamanda başlamayı düşündüğüm “İzmir Üzerine Notlar” başlıklı projem dolayısıyla daha fazla İzmir’de zaman geçirmem gerekiyor. İzmir’in her yerini bir kez daha detaylı bir şekilde gezmem, fotoğraf çekmem, İzmir üzerine yazılan kitapları okumam, şehrin tarihine odaklanmam ve bunlar doğrultusunda notlar almam lazım.
Bir süre önce yazdığım İzmir’in Kültür Sanat İzleği başlıklı yazı tamamlanmak üzere, fakat bu yazıyı daha da genişleterek yeniden yazmayı planlıyorum. İzmir’de sanatın ulaştığı her noktayı yeniden görmeliyim. Sinemalara, tiyatrolara, sergi salonlarına, müzelere, konser alanlarına, sanat merkezlerine gitmeliyim. İzmir’deki tüm heykelleri fotoğraflamalıyım. İzmir’in sanat konusundaki eksiklerini de belirlemeliyim. İzmir’de sanata daha fazla önem verilmesi için projeler üretmeliyim.
Bundan sonraki süreçte İzmir’de daha fazla bulunmanın yollarını aramalıyım. Bu projeler için iyi bir altyapı oluşturmam gerekiyor.

9eylül’14gecesi edirne

Tuna BAŞAR
tuna başar

Jeewani is a freelance web designer and developer with a passion for interaction design.

Website: Premium Blog Templates

  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Item Reviewed: GECE LXXVII Rating: 5 Reviewed By: Tuna BAŞAR