728x90 AdSpace

SON YAZILAR
30 Aralık 2014 Salı

GECE LXXI


2 Eylül 2014
Salı

Uzun zamandır hayalini kurduğum Düşsel Müze’m için mutlaka bilinmesi gereken resimleri belirlemeye çalışıyorum. En sevdiğim ressamları belirlemekle başladım işe. Kim peki bu ressamlar: Leonardo da Vinci, Pablo Picasso, Vasily Kandisky, Paul Klee, Salvador Dali, Monet, Gustav Klimt, Válezquez, Miro, Van Gogh, Boticelli, Chagall, Delaunay, Füssli, Matisse, Manet, Henri de Toulouse-Lautrec, Goya, Van Eyck, Munch, Rembrandt, Edgar Degas, John William Waterhouse, Vermeer, Paul Cézanne, Delacroix gibi yabancı ressamlarla Cihat Burak, Burhan Uygur, Ömer Uluç, Abidin Dino, Fatma Tülin, Mübin Orhan, Adnan Varınca, Devrim Erbil, Nurullah Berk, İbrahim Çallı, Nuri İyem, Bedri Rahmi Eyüboğlu gibi Türk ressamlardan oluşuyor bu liste. Şimdi bir çırpıda aklıma gelenleri sıraladım. Listeyi daha da genişleteceğim. Zaten bu ressamların en beğendiğim resimlerini Resim Defteri’nde de yayınlıyordum. Daha kapsamlı bir resim seçkisi oluşturacağım ve bu resimleri müzelerde görmek için çabalayacağım. Ama Ferit Edgü’den ödünç aldığım Düşsel Müze fikri için de en beğendiğim resimlerin reprodüksiyonlarını yaptıracağım ve bu Düşsel Müze’min duvarlarına asacağım. Aynı zamanda da bu belirlediğim resimler üzerine resim yazılarına başlayacağım. Resim yazıları projesi de bir süredir gündemimde fakat Mutlaka Bilinmesi Gereken Resimler listemi henüz oluşturamadığım için bu projeyi hayata geçiremedim. Resim üzerine daha fazla yoğunlaşmam gerektiğinin farkındayım. Bakalım önümüzdeki süreç bu konuda beni memnun edebilecek mi?

2eylül’14gecesi edirne

Tuna BAŞAR
tuna başar

Jeewani is a freelance web designer and developer with a passion for interaction design.

Website: Premium Blog Templates

  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Item Reviewed: GECE LXXI Rating: 5 Reviewed By: Tuna BAŞAR