728x90 AdSpace

SON YAZILAR
30 Aralık 2014 Salı

GECE LXXV


7 Eylül 2014
Pazar

Son yıllarda kendimi en çok tiyatro konusunda eksik hissediyorum. Yaşadığım şehirlerde olabildiğince az tiyatro oyunu sahneleniyor. Büyükşehirlere de ya yolum düşmüyor, ya da yolum düştüğünde de tiyatro bileti bulamıyorum. En son ne zaman bir tiyatro oyunu seyrettiğimi bile nerdeyse hatırlamıyorum. Sanırım en son İzmir Devlet Tiyatrosu’nun sahneye koyduğu Satıcının Ölümü adlı oyunu izlemiştim. Tahminen 2 yıl önceydi. Bunca zamandır bir tiyatro oyununa gidememiş olmak gerçekten büyük bir üzüntü kaynağı. Şimdi İstanbul’a yakın bir mesafede yaşamaya başlamışken bu eksikliğimi gidermem gerekiyor. En azından ayda bir oyun için İstanbul’un yolunu tutmalıyım. Sadece Devlet ve Şehir tiyatrolarının değil özel tiyatroların da oyunlarına gidebilirim.
Aslında benim gibi tiyatroya gitmek isteyip de bulunduğu şehirler nedeniyle gidemeyenler için bir alternatif yaratılabilir diye düşünüyorum. İnternet üzerinden canlı tiyatro oyunu izleyebiliriz. Sahneyi tam karşıdan gören bir yere bir kamera konsa, internet üzerinden bilet satılsa ve oyun başladığı anda canlı olarak izleyebilsek ne kadar da güzel olurdu. Tabii ki oyunlar tiyatro salonunda izlendiği müddetçe daha etkileyicidir, fakat her oyuna hem yer bulmak çok zor oluyor hem de dediğim gibi yaşanılan şehir buna izin vermiyor. Ama ben en azından bu sezon için en az 10 oyun izleme planı yapıyorum. Tüm şartlarımı zorlayacağım ve İstanbul’a sırf tiyatro için gideceğim.

7eylül’14gecesi edirne

Tuna BAŞAR
tuna başar

Jeewani is a freelance web designer and developer with a passion for interaction design.

Website: Premium Blog Templates

  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Item Reviewed: GECE LXXV Rating: 5 Reviewed By: Tuna BAŞAR